مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 04:552020-11-30بين الملل

سران رژیم صهیونیستی باید در دادگاههای بین المللی محاکمه شوند


جنبش حماس با صدور بیانیه ای بر لزوم مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی با استفاده از تمام روشها تاکید و اعلام کرد که سران تل آویو باید در دادگاههای بین المللی محاکمه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش حماس به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ملت ما حق دارد از طریق همه راه ها در برابر اشغالگران مقاومت کند.

در این بیانیه آمده است: سازمان ملل به نمایندگی از جامعه جهانی باید در همبستگی با ملت فلسطین از شعار دادن دست برداشته و به سوی اقدام عملی حرکت کند؛ به ویژه آنکه دهها قطعنامه ای که به نفع ملت فلسطین صادر شده و جنایات اشغالگران و نژادپرستی آنها را محکوم می کند در نهادهای بین المللی عملی نشده است.

حماس اعلام کرد: ما از جامعه جهانی می خواهیم با معرفی سران اشغالگر صهیونیست به دادگاه های بین المللی و لغو مصونیت آنها و توقف حمایت نامحدود به ویژه از سوی آمریکا به اجرای عدالت بپرازد.

روز گذشته نیز عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس در سخنانی تاکید کرد: روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین در واقع روزی است که مسأله عادلانه فلسطین و حقوق مشروع ملت فلسطین بار دیگر به جهانیان یادآوری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران رژیم صهیونیستی باید در دادگاههای بین المللی محاکمه شوند

سران رژیم صهیونیستی باید در دادگاههای بین المللی محاکمه شوند