مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 04:402020-11-30اقتصادي

پرونده پروژه مسکن مهر باید در مازندران بسته شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: اتمام پروژه مسکن مهر و تسریع در اجرای پروژه طرح اقدام ملی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: اتمام پروژه مسکن مهر و تسریع در اجرای پروژه طرح اقدام ملی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

مهدی رازجویان در جلسه پیگیری پروژه های حوزه راه و شهرسازی با بیان اینکه با تاکید استاندار مازندران، اولویت های حوزه راه و شهرسازی مشخص و ابلاغ شده است، افزود: اتمام پروژه های عمرانی حوزه راه و شهرسازی در اولویت استان قرار داشته و به جد مورد رصد و پیگیری قرار دارند.

وی با بیان اینکه پروژه های حوزه راه و شهرسازی در استان مازندران بر اساس اولویت بندی انجام شده مورد توجه قرار بگیرند، اظهارکرد: اتمام پروژه مسکن مهر و تسریع در اجرای پروژه طرح اقدام ملی با جدیت در دستور کار قرار داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه باید از پیمانکاران موفق و متعهد حمایت کرد، افزود: برخورد قانونی با پیمانکاران کم کار در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیت المال امانتی در دست مسئولین است، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم ذره ای از بیت المال در اجرای پروژه های عمرانی هدر برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده پروژه مسکن مهر باید در مازندران بسته شود

پرونده پروژه مسکن مهر باید در مازندران بسته شود