مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 18:352020-11-29حوادث

از به دام انداختن کلاهبردار اینترنتی 400 میلیاردی


فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار اینترنتی 400 میلیارد ریالی در فضای مجازی خبر داد و گفت: مراقب افراد شیاد و کلاهبرداران حرفه ای در فضای مجازی باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از کاربران فضای مجازی به پلیس فتا و مراجع قضایی مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط افرادی در کانال ها و صفحات مجازی، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق شدند، این افراد را که تشکیل باندی 6 نفره اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب کاربران کرده بودند، شناسایی کنند.

میرزایی خاطر نشان کرد: متهمان ضمن اخلال در نظام اقتصادی و پولشویی با مهندسی اجتماعی و فریب کاربران فضای مجازی به بهانه تاسیس شرکت تجاری با اجاره و خرید کارت بانکی مشتریان، اقدام به برداشت غیرمجاز وجه از حساب بانکی آنان می کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: با هماهنگی قضایی متهمان که ساکن شهرستان های چالوس، قائم شهر، بابل، ساری و نور در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از به دام انداختن کلاهبردار اینترنتی 400 میلیاردی

از به دام انداختن کلاهبردار اینترنتی 400 میلیاردی