مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 15:302020-11-29حوادث

زوج مواد فروش با 810 گرم شیشه به دام افتادند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری یک زوج قاچاقچی مواد مخدر با کشف 810 گرم شیشه خبر داد و گفت: متهمان در پوشش مسافر اقدام به قاچاق مواد روان گردان شیشه از شرق کشور می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد یک زوج جوان به نام های اشکان و مرجان اقدام به قاچاق مواد روانگردان از مرزهای شرقی کشور به شهر تهران می کنند.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع ماموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان دریافتند این زوج جوان به تازگی مقادیری مواد روانگردان شیشه را از مرز شرقی کشور تهیه و قصد دارند تحت پوشش مسافر با یک دستگاه اتوبوس مسافربری به شهر تهران انتقال دهند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضایی منعکس و دستور بازداشت متهمان اخذ شد و در ادامه تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چندین عملیات پلیسی موفق شدند بامداد روز گذشته متهمان را حین تردد با یک دستگاه خودرو سمند در داخل پایانه جنوب شناسایی و در بازرسی از در داخل خودرو مقدار 810 گرم شیشه کشف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج مواد فروش با 810 گرم شیشه به دام افتادند

زوج مواد فروش با 810 گرم شیشه به دام افتادند