مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-29بين الملل

احتمال ارتباط سفر پامپئو به تل آویو با شهادت شهید فخری زاده


«عاموس یادلین» رییس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه از احتمال ارتباط سفر اخیر وزیر خارجه آمریکا به تل آویو با اقدام تروریستی در به شهادت رساندن شهید «محسن فخری زاده» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی سفر دو هفته قبل مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی را با شهادت با این رژیم تاکید و تصریح کرد: هر کسی این تصمیم را گرفته، می داند که تا 55 روز دیگر در کاخ سفید کسی وجود دارد که نوع نگاهش با او درباره تهدید ایران یکی است.

بایدن البته یک داستان متفاوت است .

رییس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی درباره احتمال ارتباط احتمالی سفر پامپئو به فلسطین اشغالی با ترور شهید فخری زاده صحبت کرد و درباره این موضوع گفت: اینطور به نظر می رسد که پامپئو برای نوشیدن شراب به اینجا نیامده باشد .

گمانه زنی این مقام ارشد سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی درباره ارتباط سفر اخیر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی با عملیات تروریستی روز جمعه در منطقه آبسرد دماوند و شهادت دانشمند برجسته دفاعی و هسته ای ایران در حالی انجام می شود که برخی رسانه ها از دست داشتن تل ‎آویو در این اقدام تروریستی خبر داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ارتباط سفر پامپئو به تل آویو با شهادت شهید فخری زاده

احتمال ارتباط سفر پامپئو به تل آویو با شهادت شهید فخری زاده