مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-29اقتصادي

اهداکننده 2.5 میلیون دلار به گروه حامی ترامپ، پولش را پس می خواهد


سرمایه گذاری که در اقدامی پرمخاطره 2.

5 میلیون دلار به یک گروه طرفدار ترامپ که سعی داشت شواهد تقلب در انتخابات آمریکا را پیدا کنند، اعطا کرده بود، - سرمایه گذاری که در اقدامی پرمخاطره 2.

5 میلیون دلار به یک گروه طرفدار ترامپ که سعی داشت شواهد تقلب در انتخابات آمریکا را پیدا کنند، اعطا کرده بود، با توجه به بی نتیجه ماندن تلاش های این گروه، تقاضای بازپرداخت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بیزنس اینسایدر، فرد اِشِلمَن در حال استفاده از شرکت True the Vote، یک سازمان نظارتی در هیوستون، ایالت تگزاس برای پس گرفتن پول است.

بنا بر دادخواست، اشلمن در 5 نوامبر (15 آبان) و دو روز پس از روز انتخابات، دو میلیون دلار به شرکت True the Vote واریز کرده است.

آن زمان هیچ برنده ای اعلام نشده بود اما جو بایدن در اکثر شمارش ها از دونالد ترامپ جلوتر بود؛ کسی که مدت مدیدی است بدون هیچ شواهدی ادعا می کند انتخابات آمریکا در مقابل تقلب آسیب پذیر بوده است.

دادخواستی که نخستین بار توسط بلومبرگ گزارش شد، حاکی از آن است که اشلمن 500 هزار دلار دیگر هم یک هفته بعد- یعنی زمانی که رسانه های خبری از جمله اینسایدر جو بایدن را برنده انتخابات اعلام کرده بودند- به شرکت مذکور اعطا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداکننده 2.5 میلیون دلار به گروه حامی ترامپ، پولش را پس می خواهد

اهداکننده 2.5 میلیون دلار به گروه حامی ترامپ، پولش را پس می خواهد