مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-29دانش

ایجاد اولین پهنه علم و فناوری کشور در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست شورای هماهنگی آموزش عالی استان یزد از ایجاد پهنه علم و فناوری در شهر یزد خبر داد و گفت: - معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شهر یزد اولین شهر کشور است که رسما از پهنه علم و فناوری برخوردار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست شورای هماهنگی آموزش عالی استان یزد از ایجاد پهنه علم و فناوری در شهر یزد خبر داد و گفت: شهر یزد اولین شهر کشور خواهد بود که رسما از پهنه علم و فناوری برخوردار خواهد شد.

غلامحسین رحیمی در این نشست که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در تالار اندیشه دانشگاه یزد برگزار شد، درخواست دانشگاه یزد جهت احداث پهنه علم و فناوری را به عنوان یکی از دلایل سفر خود به استان یزد عنوان کرد و افزود: خوشبختانه شهر یزد درخصوص اتصال توسعه فناوری به نهاد های علمی گام های خیلی خوبی برداشته است و امیدواریم هرچه سریع تر و با رعایت برخی شروط، مجوز احداث پهنه علم و فناوری برای شهر صادر شود.

سند آمایش آموزش عالی با هدف ساماندهی مؤسسات آموزش عالی کشور، محور دیگری بود که دکتر رحیمی در صحبت های خود به معرفی و تبیین اهداف آن پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اولین پهنه علم و فناوری کشور در یزد

ایجاد اولین پهنه علم و فناوری کشور در یزد