مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:202020-11-29سياسي

8000 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد کرمان گوشی هوشمند ندارند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: در حال حاضر 8 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان فاقد گوشی هوشمند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیان داشت: در حال حاضر 8 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان وجود دارند که فاقد گوشی هوشمند هستند لذا از خیران نیکوکار درخواست می کنم در تامین گوشی هوشمند برای این دانش آموزان این نهاد را یاری کنند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا به حال 323 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند را با کمک خیران نیکوکار خریداری کرده ایم که به دانش آموزان ایتام تحت حمایت این نهاد اهدا شده همچنین 17 تبلت هوشمند به ارزش 50 میلیون تومان توسط یک خیر نیکوکار هلندی به ایتام تحت حمایت شهرستان گلبافت هدیه داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: طی سالجاری 3 میلیارد و 384 میلیون تومان شهریه توسط این کمیته امداد کرمان به دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

صادقی با اشاره به اینکه بیش از 20 هزار دانش آموز و حدود 4 هزار دانشجو تحت حمایت این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 415 میلیون و 850 تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد توسط کمیته امداد امام خمینی کرمان پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8000 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد کرمان گوشی هوشمند ندارند

8000 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد کرمان گوشی هوشمند ندارند