مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-29اجتماعي

استمرار بارش باران در استان اصفهان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش ها امروز هم در سطح استان اصفهان تا بعدازظهر ادامه دارد و به تدریج تا آخر وقت سیستم بارشی از استان خارج می شود.

- ابراهیم هنرمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اصفهان اظهار داشت: بارش ها امروز هم در سطح استان اصفهان تا بعدازظهر ادامه دارد و به تدریج تا آخر وقت سیستم بارشی از استان خارج می شود و روز دوشنبه و سه شنبه هوا ابری است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا امروز در بیشتر نقاط استان اصفهان به جز غرب افزایش پیدا می کند افزود: در شبانه روز گذشته در فریدون شهر یک سانتی متر بارش برف، سمیرم 17، فریدون شهر 13، چادگان 12، نطنز 10 ، اصفهان 4.

2 میلی متر و سایر مناطق استان نیز زیر 10 میلی متر بارندگی گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه این سیستم بارشی سیستم گرمی بود و از آن انتظار برف نداشتیم گفت: امروز در غرب استان به دلیل کاهش دما ممکن است بارش ها به صورت برف باشد.

هنرمند با اشاره به اینکه دمای هوای شهر اصفهان بین 9 تا 6 درجه در نوسان بوده است، بیان کرد: گرم ترین شهرضا اصفهان شهرضا با 15 درجه و سردترین شهر فریدون شهر با یک درجه سانتی گراد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار بارش باران در استان اصفهان

استمرار بارش باران در استان اصفهان