مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-29اقتصادي

تشکیل تعاونی مسکن ویژه قالیبافان


مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف از تشکیل تعاونی مسکن ویژه قالیبافان خبرداد و گفت: قالیبافانی که نیاز به صدور یا تمدید کارت قالیبافی دارند بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین می توانند درخواست خود را در سایت اتحادیه ثبت و کارت قالیبافی دریافت کنند.

- مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف از تشکیل تعاونی مسکن ویژه قالیبافان خبرداد و گفت: قالیبافانی که نیاز به صدور یا تمدید کارت قالیبافی دارند بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین می توانند درخواست خود را در سایت اتحادیه ثبت و کارت قالیبافی دریافت کنند.

عبداله بهرامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی مکاتباتی که با اداره کل تعاون استان تهران داشتیم مقرر شد به منظور تامین مسکن و خانه دار شدن بافندگان فرش، اولین تعاونی مسکن اختصاصی برای قالیبافان در استان تهران تشکیل شود که پس از راه اندازی آن را به شکل تعاونی فراگیر در سطح کشور گسترش داده و از زمینهایی که می توان به صورت ملی در اختیار گرفت برای ساخت و ساز استفاده خواهیم کرد.

به گفته وی، با توجه به آنکه تاکنون هیچ پروژه مسکنی برای قالیبافان در سطح کشور تعریف نشده و ساخت مسکن برای قالیبافان مغفول مانده بود، تشکیل این تعاونی گام بزرگی در جهت حل مشکل مسکن قالیبافان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تعاونی مسکن ویژه قالیبافان

تشکیل تعاونی مسکن ویژه قالیبافان