مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-29سياسي

راه اندازی دفتر بانوان در بنیاد هدایت/ استفاده از ظرفیت بانوان در طرح تحول اجتماعی


دفتر بانوان بنیاد هدایت با هدف ارتقاء بنیاد و استفاده از ظرفیت بانوان برای کمک به امام محله راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس دفتر بانوان بنیاد هدایت با هدف ارتقاء بنیاد و استفاده از ظرفیت بانوان برای کمک به امام محله راه اندازی شد.

ظرفیت بانوان در جهت تمدن سازی اسلامی و جامعه بسیار بالا است معصومه سهرابی، مدیر دفتر بانوان بنیاد هدایت در گفت و گو با خبرگزاری فارس با اشاره به ظرفیت های بانوان در تحولات اجتماع گفت: ظرفیت بانوان در جهت تمدن سازی اسلامی و جامعه بسیار بالا است و زنان می توانند در ایجاد تحولات اجتماعی نقش پیشتاز داشته باشند.

مخاطب زن در جامعه ما مورد غفلت قرار گرفته است وی در ادامه افزود: از یک سو نسبت به مخاطب زن در جامعه ما غفلت صورت گرفته است و از سوی دیگر دشمنان در حوزه جنگ نرم از زنان به عنوان رهبران خرد اجتماعی استفاده می کنند تا بتوانند تحولات اجتماعی جامعه ایران را به نفع خوشان رقم بزنند.

راه اندازی دفتر بانوان باهدف استفاده از ظرفیت آنها در تمدن سازی جامعه اسلامی خانم سهرابی اظهار داشت: دفتر بانوان بنیاد هدایت با هدف نگاشت زنانه در طراحی ها و برنامه ریزی های بنیاد و ارتقاء توانمندی های امام جهت استفاده از ظرفیت بانوان در تمدن سازی جامعه اسلامی راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دفتر بانوان در بنیاد هدایت/ استفاده از ظرفیت بانوان در طرح تحول اجتماعی

راه اندازی دفتر بانوان در بنیاد هدایت/ استفاده از ظرفیت بانوان در طرح تحول اجتماعی