مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:502020-11-29پزشكي

70 درصد مادران باردار شهرستان زاهدان واکسن آنفلوانزا دریافت کرده اند


رییس مرکز بهداشت شهرستان زاهدان گفت: 70 درصد مادران باردار در شهرستان زاهدان واکسن آنفلوانزا دریافت کرده اند که تزریق واکسن برای افراد باقیمانده نیز در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس مرکز بهداشت شهرستان زاهدان گفت: 70 درصد مادران باردار در شهرستان زاهدان واکسن آنفلوانزا دریافت کرده اند که تزریق واکسن برای افراد باقیمانده نیز در دستور کار قرار دارد.

دکتر جلیل نجاتی با بیان این که سلامت مادران باردار از اولویت های حوزه سلامت است خاطر نشان کرد: در حال حاضر در سطح مناطق شهری و روستایی شهرستان زاهدان تعداد 8716 مادر باردار وجود دارد که بصورت مستقیم مراقبت های دوران بارداری را از کارشناسان، مراقبین سلامت، و بهورزان دریافت می کنند و وضعیت سلامت آنان بصورت دقیق در سامانه سیب ثبت و مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در شیوه نامه توزیع واکسن آنفلو آنزا توزیع واکسن برای گروههای پرخطر ومادران باردار در اولویت بوده است که همکاران ما در سطح مراکز بهداشتی ودرمانی و خانه های بهداشت با تاکید بر اجرای این شیوه نامه و توزیع درست به افراد مذکور اهتمام ورزیده اند.

رییس مرکز بهداشت زاهدان اظهار داشت: در طی 6 مرحله تلقیح واکسن به مادران صورت گرفته است و درصدی از مادران باردار نیز بودند که تمایلی به دریافت واکسن نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد مادران باردار شهرستان زاهدان واکسن آنفلوانزا دریافت کرده اند

70 درصد مادران باردار شهرستان زاهدان واکسن آنفلوانزا دریافت کرده اند