مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-29سياسي

ائمه جمعه اهل سنت خراسان جنوبی ترور «شهید فخری زاده» را محکوم کردند


در پی ترور «شهید محسن فخری زاده» دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشور، ائمه جمعه اهل سنت خراسان جنوبی این ترور کوردلانه را محکوم کردند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در پی ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشور، ائمه جمعه اهل سنت خراسان جنوبی این ترور کوردلانه را محکوم کردند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای عرصه فناوری های دفاعی، گفت: متأسفانه در شرایطی که هنوز قلوب مردم ایران متأثر از شهادت سردار دل ها است، بار دیگر شاهد از دست دادن یکی از عزیزان و بزرگان حوزه علمی کشورمان هستیم.

نتیجه اعتماد به دشمن جز این نخواهد بود  مولوی غلام حیدر فاروقی افزود: بایستی اعتراف کنیم نتیجه اعتماد به دشمن و خوش باوری و داد و ستد با آن چیزی جز این نخواهد بود.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده ایران گمان کردند که ترور در ایران هم شاید مانند برخی از سایر کشور ها باعث رعب و وحشت مردم و مانع پیشرفت این مرز و بوم شود، تأکید کرد: ترور دانشمند برجسته کشورمان شهید محسن فخری زاده نشان از زبونی و خاری دشمنان قسم خورده ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه اهل سنت خراسان جنوبی ترور «شهید فخری زاده» را محکوم کردند

ائمه جمعه اهل سنت خراسان جنوبی ترور «شهید فخری زاده» را محکوم کردند