مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-29حوادث

30 پایگاه امداد و نجات جاده ای در مازندران تجهیز شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از تجهیز 30 پایگاه امداد و نجات جاده ای برای خدمت رسانی به مردم در طرح زمستانه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامعلی فخاری با اشاره به تجهیز 30 پایگاه امدادی هلال احمر مازندران در طرح زمستانه افزود: جمعیت هلال احمر استان مازندران طبق مأموریت و وظایفی که هر ساله از طریق جمعیت هلال احمر کشور و بویژه سازمان امداد و نجات که متولی خدمات امدادی به حوادث و سوانح جاده ای است ابلاغ می گردد در محورهای مواصلاتی پر تردد و پرخطر نسبت به تجهیز کامل پایگاه های امدادی براساس دستورالعمل های طرح زمستانه اقدام می نماید.

وی ادامه داد: تجهیز پایگاه های مزبور به اقلام زیستی مانند چادر و مواد غذایی و همچنین تخصیص آمبولانس های مجهزو خودروهای نجات و عوامل امدادی مجرب از جمله تدابیر اجرایی جمعیت هلال احمر استان در طرح زمستانه است.

فخاری اشرفی تصریح کرد: ما هفت محور مواصلاتی به استان مازندران داریم که پنج محور آن کوهستانی و سه محور بسیار پرتردد و پرخطر است و به همین دلیل در اجرای طرح زمستانه بیشتر به این سه محور توجه ویژه داریم.

مدیر عامل هلال احمر مازندران گفت: محور کندوان، سوادکوه و محور هراز که از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور هستند در حوزه مأموریتی و پوشش امدادی هلال احمر استان مازندران قرار دارند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 پایگاه امداد و نجات جاده ای در مازندران تجهیز شد

30 پایگاه امداد و نجات جاده ای در مازندران تجهیز شد