مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:302020-11-29اجتماعي

نجات 88 روستای زنجان از محاصره برف


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از بارش برف در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: راه ارتباطی 88 روستا بازگشایی شده است.

- ایسنا/زنجان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از بارش برف در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: راه ارتباطی 88 روستا بازگشایی شده است.

جواد یوسفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در اثر بارش برف، راه ارتباطی 99 روستا در استان زنجان مسدود شده بود که با تلاش راهداران تا شب گذشته 88 روستا بازگشایی شد و تلاش راهداران برای برف روبی 11 روستای دیگر ادامه دارد که البته به علت تداوم بارش ها احتمال انسداد راه ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در همه محورهای مواصلاتی استان زنجان شاهد بارش برف هستیم، تصریح کرد: این بارش در محورهای کوهستانی همچون جاده دندی، زنجان به طارم، تهم به چورزق، زنجان به بیجار و سلطانیه – خدابنده – همدان شدت بیشتری دارد و سطح جاده را لغزنده کرده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: با توجه به بارش برف و لغزنده بودن مسیر، رانندگان برای تردد از گردنه های کوهستانی و برف گیر از زنجیر چرخ استفاده کنند و پیش از سفر از سالم بودن ایمنی و لوازم ایمنی خودرو اطمینان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 88 روستای زنجان از محاصره برف

نجات 88 روستای زنجان از محاصره برف