مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 22:552020-11-28بين الملل

مقتدی الصدر بازگشت امنیت و آرامش به شهر الناصریه را خواستار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مقتدی الصدر ، رییس جریان الصدر عراق از شرایط ایجاد شده در شهر الناصریه، مرکز استان ذی قار واقع در جنوب این کشور انتقاد کرد و خواستار بازگشت امنیت و ثبات به این شهر شد.

- رییس جریان الصدر عراق ضمن دعوت از معترضان و تحصن کنندگان برای بازگشت به خانه هایشان، از دولت خواست آرامش و امنیت را به این شهر برگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مقتدی الصدر ، رییس جریان الصدر عراق از شرایط ایجاد شده در شهر الناصریه، مرکز استان ذی قار واقع در جنوب این کشور انتقاد کرد و خواستار بازگشت امنیت و ثبات به این شهر شد.

او شنبه شب با صدور بیانیه ای در حساب توییتری خود، گفت که آرامش و امنیت در الناصریه باید برقرار شود و اهالی این شهر نباید با یکدیگر درگیر شوند.

او نوشت: اگر از بین هر طرف کسی باشد که بخواهد امنیت شهر را به هم زده و به دولت احترام نگذارد، دولت مرکزی موظف است با او برخورد کند.

مقامات محلی در این استان درمانده و ناتوان بوده یا ترسیده اند .

او افراد متحصن را توصیه کرد که با امنیت و آرامش به خانه هایشان برگردند، چرا که نیاز دارند برای فرآیند دموکراسی آینده صفوف خود را ساماندهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتدی الصدر بازگشت امنیت و آرامش به شهر الناصریه را خواستار شد

مقتدی الصدر بازگشت امنیت و آرامش به شهر الناصریه را خواستار شد