مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 17:502020-11-28حوادث

بازداشت یک داماد به دلیل نقض پروتکل های کرونایی


رییس دادگستری سیریک هرمزگان گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر پیشگیری از برگزاری مراسم های عروسی و عزاداری، امروز داماد و پدرش که خلاف این مصوبه عمل کرده توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ مجید حسینقلی عصر شنبه در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سیاست های ستاد ملی کرونا و تأکیدهای رییس کل دادگستری هرمزگان، مبنی بر برخورد با برگزارکنندگان هر نوع تجمع بویژه مراسم های عروسی و عزا، حکم جلب پدر داماد و داماد به دلیل عدم تمکین در برابر قانون صادر شد.

وی ادامه داد: پس از صدور دستور قضایی به مرجع انتظامی، مأموران به محل برگزاری جشن عروسی اعزام شده و داماد و پدرش در روستای گزپیز از توابع بخش مرکزی شهرستان سیریک جلب و روانه بازداشتگاه شدند.

رییس دادگستری سیریک اضافه کرد: برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی و تجمع های دیگر، در حال حاضر که سلامت و امنیت عمومی جامعه را خدشه دار و تهدید می کند جرم محسوب شده و با فرد و یا افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

حسینقلی بیان داشت: مردم شهرستان سیریک مصوبه های ستاد ملی کرونا را رعایت کنند و با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا، از مردم شهرستان انتظار می رود ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، از تجمع ها خودداری کرده و از ماسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت یک داماد به دلیل نقض پروتکل های کرونایی

بازداشت یک داماد به دلیل نقض پروتکل های کرونایی