مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 16:452020-11-28سياسي

ترور شخصیت های هسته ای برجسته ایران، آخرین دستاویز نظام پوشالی سلطه است


نماینده مردم داراب و زرین دشت طی بیانیه ای ترور شهید عالی رتبه هسته ای کشورمان را مجکوم کرد و گفت: ترور شخصیت های هسته ای برجسته ایران، آخرین دستاویز نظام پوشالی سلطه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در پی شهادت دانشمند عالی رتبه هسته ای کشورمان، نماینده مردم داراب و زرین دشت، بیانیه ای صادر کرده است که شرح آن را در زیر می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم  مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

ترور ناجوانمردانه ی دانشمند عالی رتبه و مدیر ارزشمند حوزه دفاعی کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده بار دیگر پرده از چهره کریه نظام سلطه برداشت.

امنیت، مهم ترین کلیدواژه استواری ملت بزرگ  ایران، در سرزمین ناامن و آشوب خیز خاورمیانه است که موجب گشت  تا استقلال، اسلامیت  و جمهوریت، این نماد عزت ملت ایران را تسلیم توطئه های دشمنان نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شخصیت های هسته ای برجسته ایران، آخرین دستاویز نظام پوشالی سلطه است

ترور شخصیت های هسته ای برجسته ایران، آخرین دستاویز نظام پوشالی سلطه است