مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-28اقتصادي

شایعه،آتشی که دشمن بر خرمن بازار می زند


شایعه به عنوان سلاح دشمن درجنگ اقتصادی همچون صاعقه ای سوزان برسر خرمن بازار فرود می آید و دامان آن را به آتش می کشد که برای مقابله با آن هیچ عاملی همچون افزایش اعتماد عمومی به ظرفیت های داخلی موثر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، این روزها برخی آگاهانه و یا از روی بی اطلاعی درقالب سرباز دشمن، به دنبال نشر شایعه و ایجاد هیجانات کاذب در بازار کشور هستند و برایشان اهمیتی ندارد که با این کار مردم در تهیه مایحتاج خود با چه مشکل هایی مواجه می شوند.

  این دسته افراد که در دام فریب دشمن گرفتار شدند، تنها منافع خود را می بینند و نمی اندیشند که اگر اقتصاد ملی بر اساس طمع کاری آنان تضعیف شود، جرقه آن دامن خودشان را نیز به آتش می کشد.

  این در حالی است که مسئولان و مردم به دنبال مقابله با توطئه های اقتصادی دشمن هستند و کشور با عبور از چالش های دشوار ناشی از تحریم ها و شرایط خاص پس از خروج آمریکا از برجام و امروز نتایج بازار حاصل از کرونا ، در حال حرکت به سمت شرایط پایدار تلاش می کنند.

ترویج شایعات میان مردم از طریق فضای مجازی و سایر امکانات برای التهاب آفرینی در بازار، در شرایطی انجام می شود که بارها مسئولان اقتصادی بر توانایی ایران برای تولید و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تاکید کرده اند و همه ظرفیت های کشور در این را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه،آتشی که دشمن بر خرمن بازار می زند

شایعه،آتشی که دشمن بر خرمن بازار می زند