مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-28فرهنگي

«حرف بزن تا بتوانم ببینمت!»


مستند بلند «حرف بزن تا بتوانم ببینمت» تولید سال 2019 کشورهای صربستان، کرواسی و قطر به کارگردانی «ماریا استوینیک»، در بخش بهترین های جهان مستند چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت به نمایش گذاشته می شود.

- مستند بلند حرف بزن تا بتوانم ببینمت تولید سال 2019 کشورهای صربستان، کرواسی و قطر به کارگردانی ماریا استوینیک ، در بخش بهترین های جهان مستند چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در خلاصه موضوع این فیلم مستند 73 دقیقه ای آمده است: این فیلم ادای احترام به رادیو بلگراد است؛ تاریخی ترین ایستگاه رادیویی صربستان [یوگسلاوی سابق] که در 90 سال گذشته بدون توقف برنامه پخش کرده است.

از طریق پیمایش آزمایشی درون ساختمانی که تاریخ شکننده ی این کشور را دربرمی گیرد، ما با تمام حواسمان یک فضای متفاوت را تجربه می کنیم، زیرا با داخلی ترین فرکانس های عاطفی همراه هستیم: اثبات قدرت سینما برای مستندسازی حافظه با ابزاری غیرمنتظره.

مستند حرف بزن تا بتوانم ببینمت یکی از آثار منتخب بخش بهترین های جهان مستند این دوره ی سینماحقیقت است که بصورت غیررقابتی و در قالب نمایش های آنلاین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حرف بزن تا بتوانم ببینمت!»

«حرف بزن تا بتوانم ببینمت!»