مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:352020-11-28سياسي

شرکت پشتیبانی امور دام گزارش حسابرسان قانونی را تکذیب کرد


شرکت پشتیبانی امور دام کشور گزارش بازرسان و حسابرسان قانونی را که پس از دو سال در خبرگزاری فارس منتشر شده است را نمی پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ا ین خبرگزاری خبری با عنوان گم شدن اسناد ده ها ساختمان و زمین در شرکت پشتیبانی امور دام/ املاک به نام اشخاص زده شد منتشر کرد که شرکت پشتیبانی امور دام کشور توضیحاتی به شرح زیر ارسال کرده است: احتراما ، پیرو انتشار خبری با عنوان گم شدن اسناد ده ها ساختمان و زمین در شرکت پشتیبانی امور دام کشور و انتقال اسناد به نام اشخاص در مورخ دوم آذرماه سال جاری، ضمن تکذیب خبر منتشره موارد به شرح ذیل را به اطلاع می رساند.

1- بر خلاف خبر کذب منتشره که متأسفانه باعث تشویش اذهان مردم شریف کشورمان گردیده در هیچ مقطع زمانی حتی یک مورد سند مالکیت اموال منقول یا غیر منقول در شرکت پشتیبانی امور دام کشور مفقود نشده است بلکه برخی این املاک از سال های قبل فاقد اسناد مالکیت بوده و به ویژه در دوره ادغام شرکت های گوشت، علوفه ، طیور و تشکیل شرکت پشتیبانی امور دام کشور که مربوط به سال های قبل از 1380 بوده اند عیناً به شرکت پشتیبانی امور دام کشور منتقل گردیده است.

از اینرو مکاتبات مختلفی توسط مدیران عامل وقت در سال های گذشته با مراجع ذیصلاح صورت پذیرفته که تنها در سال 97 موفق به دریافت اسناد مالکیت برای 27 زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت پشتیبانی امور دام گزارش حسابرسان قانونی را تکذیب کرد

شرکت پشتیبانی امور دام گزارش حسابرسان قانونی را تکذیب کرد