مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:502020-11-28ورزشي

تبعیض آشکار در ماجرای تمدید قرارداد خارجی های لیگ برتر!


ماجرای امکان تمدید قرارداد با بازیکنان خارجی در لیگ برتر فوتبال ایران برای برخی باشگاه ها و نبود مجوز برای جذب بازیکنان غیرایرانی برای تیم هایی که از وجود بازیکن خارجی بی بهره هستند، - ماجرای امکان تمدید قرارداد با بازیکنان خارجی در لیگ برتر فوتبال ایران برای برخی باشگاه ها و نبود مجوز برای جذب بازیکنان غیرایرانی برای تیم هایی که از وجود بازیکن خارجی بی بهره هستند، صدای برخی از مربیان لیگ برتر را در آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سوم شهریورماه سال جاری بود که ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی در بیستمین دوره لیگ برتر و برای تمامی باشگاه های کشور در هیات رییسه فدراسیون فوتبال به تصویب رسید و در عین حال اعلام شد که ادامه قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی که از فصول قبل با باشگاه ها قرارداد داشته اند بلامانع است و در صورتی که قرارداد آن ها به پایان رسیده باشد فقط با باشگاه فعلی خود می توانند تمدید کنند و با باشگاه ثالث دیگر نمی توانند تفاهم کنند یا قراردادی به امضا رسانند.

ماجرایی که از همان ابتدای امر با نظرات مخالف و موافق زیادی همراه بود و به هیچ وجه نمی شد به پاسخ واحد و نتیجه بخشی از سوی کارشناسان در مورد آن دست یافت، چرا که لیگ فوتبال ایران از معدود لیگ های فوتبال در دنیا است که با چنین قوانینی مواجه می شود! سه هفته پس از شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیض آشکار در ماجرای تمدید قرارداد خارجی های لیگ برتر!

تبعیض آشکار در ماجرای تمدید قرارداد خارجی های لیگ برتر!