مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-28سياسي

ناوبندر مکران طی آذرماه به نیروی دریایی الحاق می شود


فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تلاش شرکت های دانش بنیان داخلی در تولید تجهیزات دفاعی گفت: نیروی دریایی ایران نیازی به تجهیزات خارجی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران پرس، امیر دریادار حسین خانزادی ، فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری ایران پرس، همزمان با هفتم آذر روز نیروی دریایی، با بیان اینکه همه شناورهای نظامی در داخل ساخته می شود، یادآور شد: امروز ساخت یک ناوشکن در کمتر از دوسال امکان پذیر است که پیش از این 13 سال طول می کشید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های اندیشمندان صنعت دفاعی کشور خاطرنشان کرد: توانمندی در ساخت زیردریایی اژدر، مین و پرتاب موشک از زیر دریا صد در صد بومی است.

دریادار خانزادی، ناوشکن دنا را یکی از افتخارات ملی عنوان کرد و افزود: فناوری های حوزه الکترونیک و فضای الکترو مغناطیس هم خیلی پیشرفت کرده است که همه آن ها در ناوشکن های ایرانی و در بالاترین سطح خود ارائه می شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان در ادامه با بیان اینکه بیش از نود درصد صادرات کالاهای اساسی ایران از طریق دریا انجام می شود، گفت: امنیت دریایی برای جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوبندر مکران طی آذرماه به نیروی دریایی الحاق می شود

ناوبندر مکران طی آذرماه به نیروی دریایی الحاق می شود