مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-28سياسي

نباید دیگر حرفی از مذاکره زده شود/ لزوم برخورد قاطع با عاملان ترور شهید فخری زاده


عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اکنون آنچه اولویت دارد یک صدایی برای برخورد قاطع با عاملان ترور شهید فخری زاده است و این برخورد باید آنقدر محکم باشد تا دشمنان دیگر هوس چنین ماجراجویی ای را نکنند.

- علی مزروعی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، ضمن محکومیت ترور شهیدفخری زاده گفت: با توجه به این که نام شهید فخری زاده در سال 2018 در شوی انتخاباتی شخصا توسط نتانیاهو مورد اشاره قرار می گیرد فکر نمی کنیم کسی تردیدی در نقش اصلی رژیم صهیونیستی در ترور این دانشمند بزرگ داشته باشد.

وی ادامه داد: البته این اتفاق صرفا نمی تواند به رژیم صهیونستی معطوف شود و رفت آمدهای اخیر ریاض می تواند گواهی باشد برای نقش ائتلاف معروف عبری، عربی، غربی در ترور شهید فخری زاده.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: دشمن غربی وقتی نتوانست ذهنیت ملت ایران در مورد دانش هسته ای را تغییر دهد و وقتی دستیابی به این دانش همچون هر دانش دیگری در گفتمان مردم به حق طبیعی تبدیل شد، تصمیم بر این گرفت تا با ترور دانشمندان هسته ای دستیابی به فناوری های هسته ای را در نظر مردم پر هزینه جلوه دهد تا شاید میل مردمی به سمت کسب این علم را خاموش کند و این که در سالگرد شهادت شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید دیگر حرفی از مذاکره زده شود/ لزوم برخورد قاطع با عاملان ترور شهید فخری زاده

نباید دیگر حرفی از مذاکره زده شود/ لزوم برخورد قاطع با عاملان ترور شهید فخری زاده