مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-28سياسي

جمعی از دانشجویان شیرازی در محکومیت ترور دانشمند هسته ای کشور تجمع کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز دانشجویان شیرازی در محکومیت دولت های تروریست و استکبار جهانی در به شهادت رساندن دانشمند هسته ای و اقدام منفعلانه دولت، - صبح امروز جمعی از دانشجویان شیرازی در محکومیت ترور دانشمند هسته ای کشور، مقابل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه تجمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز دانشجویان شیرازی در محکومیت دولت های تروریست و استکبار جهانی در به شهادت رساندن دانشمند هسته ای و اقدام منفعلانه دولت، مقابل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه تجمع کردند.

گفتنی است، در این تجمع اعتراضی که با رعایت پروتکل های بهداشت برگزار شد، بیانیه ای قرائت شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:هنوز یک سال داغ سهمگین شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی نگذشته بود که داغی دیگر بر جگر ایران و اسلام عزیز آمد.

شهید محسن فخری زاده دانشمند حوزه هسته ای و دفاعی؛ معاون وزارت دفاعتوسط عوامل استکبار جهانی به شهادت رسید تا ذات پلید و شیطانی استکبار باری دیگر رخ بنماید.

امروز بیش از هر چیز نیازمند جوابی محکم و قاطع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به گستاخی دشمن هستیم چرا که سستی و رفتار ذلیلانه بعضی مسئولین در مقابل دشمن این جسارت را دردآن ها به وجود اورد تا دانشمند مجاهد ما را در داخل کشور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعی از دانشجویان شیرازی در محکومیت ترور دانشمند هسته ای کشور تجمع کردند

جمعی از دانشجویان شیرازی در محکومیت ترور دانشمند هسته ای کشور تجمع کردند