مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-28دانش

دیوار کوتاه دانشگاه فرهنگیان


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسن خطیبی؛ * نظام تعلیم و تربیت در همه کشور ها اساسی ترین رکن حکومت تلقی می شود و به سبب اهمیت و جایگاه، - آقای غلامی، شما به عنوان هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان چقدر در تامین نیاز های علمی و اساسی دانشگاه فرهنگیان و زیرساخت های آن کوشیده اید؟ گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسن خطیبی؛ * نظام تعلیم و تربیت در همه کشور ها اساسی ترین رکن حکومت تلقی می شود و به سبب اهمیت و جایگاه، بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

در کشور ما بعد از انقلاب اسلامی نه تنها شاهد توجه درخور به نظام تعلیم و تربیت نبوده ایم، بلکه در چند سال اخیر شاهد زخم های عمیق به طرق مختلف بر پیکرنظام تعلیم و تربیت به عنوان اساسی ترین و مظلوم ترین رکن حکومت بودیم.

از تصویب و اجرای سند 2030 یونسکو گرفته تا واگذاری دانشگاه فرهنگیان به دانشگاه پیام نور و سخیف و ناپسندتر از آن اظهارات اخیر وزیر محترم مبنی بر جذب معلم از دانشگاه غیر فرهنگیان بر اساس ماده 28 و سوق دادن جذب معلم بر اساس شایستگی در بدو ورود به آموزش و پرورش و گذارندن دوره های ضمن خدمت، بوده ایم.

اول: براساس ماده 28 اساسنامه ی دانشگاه فرهنگیان، جذب از طریق ماده 28 صرفا جهت تامین بخشی از نیاز های خاص آموزش پرورش، آن هم در رشته هایی است که امکان توسعه آن ها در دانشگاه وجود ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوار کوتاه دانشگاه فرهنگیان

دیوار کوتاه دانشگاه فرهنگیان