مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-28اقتصادي

ارتقاء ظرفیت ریلی بندر شهید رجایی بااتمام بازسازی خط 5 ریلی


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از انجام مراحل نهایی نوسازی خط 5 ریلی بندر شهید رجایی در راستای توسعه حمل و نقل ریلی و تقویت فعالیت های مبتنی بر ریل – بندر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا محمدی کرجی ران با اشاره به تدوین برنامه های نظامند جهت انجام تعمیرات ادواری با هدف پیشگیری و جلوگیری از آسیب به خطوط ریلی بندر شهید رجایی اظهار داشت: تعمیرات و نوسازی سازه ای و ملحقات ریل و سوزن در این بندر به شکل مداوم و بر اساس یک برنامه زمانبندی در حال انجام است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در خطوط 4و 5 ریلی بخش نوسازی، اجرای اسلب های درجا و اجرای تراورس های مشبک دی بلوک، اجرای کانال های جمع آوری آب های سطحی در محل سوزن ها، اجرای استاپرها، رنگ آمیزی و اجرای زینک ریچ تمام ریل و سوزن ها جهت جلوگیری از پوسیدگی به انجام رسیده است.

محمدی کرجی ران با بیان اینکه مبلغی بالغ بر 340 میلیارد ریال برای بازسازی و نوسازی خطوط 4و 5 ریلی بندر شهید رجایی هزینه شده است، بیان داشت: خط 4 ریلی در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرارگرفت و خط 5 ریلی نیز مراحل پایانی را سپری می کند.

همجواری خط پنج با انبارهای کالای اساسی و تسریع در روند جابه جایی مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید با بیان اینکه بدلیل همجواری این خط با انبارهای 20 الی 23 بندر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء ظرفیت ریلی بندر شهید رجایی بااتمام بازسازی خط 5 ریلی

ارتقاء ظرفیت ریلی بندر شهید رجایی بااتمام بازسازی خط 5 ریلی