مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 06:552020-11-28سياسي

بی برنامگی اقتصادی در برخی از نهادها محسوس است


بی برنامگی های داخلی و نداشتن دیپلماسی اقتصادی که در برخی از نهادهای اقتصادی وجود دارد، علت اصلی مشکلات است.

- حجت الاسلام محسن ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به سخنان رهبری در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، گفت: گره اصلی کشور با یک اراده و یک تصمیم، گشاده و باز می شود.

امام جمعه فارسان ادامه داد: شما مواضع خصمانه اروپایی ها را ببینید، رفتار اینان نسبت به ایران به مراتب بدتر از آمریکا بوده چون همیشه منافقانه و متناقض عمل کرده اند و دائماً در مسیر تقویت جبهه مقابل ایران حرکت کرده اند.

وی افزود: بعد از خروج آمریکا از برجام، کشورهای اروپایی نه تنها کمکی نکردند بلکه با از بین بردن زمان به آمریکایی ها خدمت کردند، امروز هم در مسیر همان کمک به آمریکا بیانیه تند علیه ایران می دهند.

ملک پور اضافه کرد: در این بین رفتارهای دوگانه و منفعلانه غرب زده های داخلی بسیار تأسف بار است که با عوض شدن افراد، حال آنان هم عوض می شود و هیچ ملاک، مبنا و برنامه ای ندارند.

وی توضیح داد: قطعا مسؤولان کشور در همه سطوح و همه کسانی که مجالی برای سخن گفتن دارند، بیانات و کلام رهبر معظم انقلاب را شنیده اند و توجه دارند که در شرایط فعلی نباید کلامی و حرکتی که نشانه انفعال است نسبت به دشمن قسم خورده انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی برنامگی اقتصادی در برخی از نهادها محسوس است

بی برنامگی اقتصادی در برخی از نهادها محسوس است