مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-28بين الملل

دستگاه های امنیتی کشور انتقام سختی از عاملان ترور خواهند گرفت


جامعه روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی ترور دانشمند هسته ای کشور را محکوم کردند و از دستگاه های امنیتی خواستند تا عاملان را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتبریک و تسلیت گفته و از وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی و مراجع قضایی درخواست نمودند هرچه زودتر عاملان و طراحان این جنایت غیر انسانی را شناسایی نموده و به اشد مجازات برسانند.

درادامه این بیانیه آمده است: بسم رب الشهدا و الصدیقین انجام این اقدام تروریستی در ایران اسلامی بیانگر سرخوردگی استکبار جهانی و رژیم پلید اسراییل در مقابل دانشمندان ایرانی است.

چنین اقدامات تروریستی حیثیت و آبروی اسراییل جنایتکار و دیگر مزدوران آنها را در مقابل ملل آزادیخواه جهان بر باد داد.

ترور، در همه ابعاد آن منفور و مورد انزجار ملت ها است و استفاده از آن به عنوان یک راهبرد علیه دانشمندان و نخبگان غیرنظامی، جنایتکارانه و ناجوانمردانه است.

از این رو، این اقدام ضدبشری نباید بدون مجازت بماند و بلکه باید توسط همه نهادهای بین المللی و سازمان های به اصطلاح حقوق بشری و ضدتروریستی در جهان محکوم شود.

دشمنان و عاملان ترور دانشمندان ایرانی باید بدانند علم و دانش حقیقتی ترور نشدنی است و ادامه خط ترور علیه متفکران و دانشمندان هسته ای ایران از سوی مراکز جاسوسی و تروریست پرور غربی و صهیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های امنیتی کشور انتقام سختی از عاملان ترور خواهند گرفت

دستگاه های امنیتی کشور انتقام سختی از عاملان ترور خواهند گرفت