مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:252020-11-28سياسي

حرف و حدیث های دنباله دار سنگفرش خیابان ارم


سنگفرش کردن خیابان ارم، موضوعی است که در هیاهوی فعلی جامعه، سر و صدای زیادی به پا کرده است؛ پروژه ای غیرضرور که در روزهای کرونایی و بحران اقتصادی به عنوان یک پروژه فانتزی کلنگ زنی شده است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، خیابانی که به عنوان یکی از خیابان های تاریخی، گردشگری و مهم شهر شیراز همواره محل تردد گردشگران بسیاری است .

اما چندی است، شهرداری شیراز در اقدامی ناگهانی سنگفرش این خیابان را در دستور کار قرار داد تا حرف و حدیث های بسیاری به دنبال آن اوج گیرد.

از عدم ضرورت این اقدام در شرایط فعلی تا چاله چوله های بسیاری که در سطح شهر وجود دارد و گویا به چشم نمی آید، گرفته تا انتقاد برخی نمایندگان مجلس و علما به اینکه آیا شهر شیراز هیچ مشکل دیگری ندارد که سنگفرش خیابان ارم در اولویت پروژ ه های شهرداری قرار گرفته است، مهم ترین دلیلی شد تا خبرگزاری فارس بار دیگر به این موضوع تکراری اما با اهمیت بپردازد.

شهردار منطقه یک شهرداری شیراز به عنوان مجری این پروژه، از نیازسنجی پتانسیل و ظرفیت های موجود منطقه همچنین انتخاب پروژه های اولویت دار توسط کارشناسان منطقه سخن گفت.

غلامرضا نامورچی در گفتگو با فارس بیان کرد: بر اساس انتخاب چند پروژه توسط شهرداری، در نظر گرفتن بودجه و سپس تایید در شورای شهر، پروژه های اولویت دار تعیین و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف و حدیث های دنباله دار سنگفرش خیابان ارم

حرف و حدیث های دنباله دار سنگفرش خیابان ارم