مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 04:502020-11-28سياسي

ارائه خدمات رایگان در اردوی بزرگ جهادی بسیج جامعه پزشکی اسدآباد


مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از ارائه 200 میلیون ریال خدمات پزشکی در اردوی جهادی متخصصان بسیج جامعه پزشکی این دانشکده در منطقه چهاردولی شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

- حسین سلیمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اردوی بزرگ جهادی تیم متخصصان بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی شهرستان به نام اردوی جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته بسیج در روستای حسن آباد امام و منطقه دهستان چهاردولی واقع در بخش مرکزی اظهار کرد: در این تیم متشکل از متخصصان ارولوژی، زنان، داخلی، چشم پزشکی، مغز و اعصاب و پزشک عمومی اقدام به ویزیت رایگان اهالی روستاهای اصلی و قمر منطقه چهاردولی شد.

وی با اشاره به 430 نفر ویزیت رایگان توسط پزشکان متخصص در این اردوی جهادی تصریح کرد: از این تعداد ویزیت انجام گرفته 300 نفر از بیماران توسط پزشکان متخصص، 70 نفر پزشک عمومی و 60 نفر توسط پزشک مامایی و مشاوره ای ویزیت شدند.

سلیمانی با بیان اینکه علاوه بر ویزیت های رایگان فوق، در این طرح به 150 نفر از بیماران آموزش و مراقبت های بهداشتی ارائه شد و 50 بیمار به کلینک های تخصصی ارجاع داده شدند، گفت: در این تیم ضمن حضور کارشناسان مامایی، بهداشت محیط، بیماری ها و روانشناس علاوه بر توزیع ماسک رایگان به مراجعه کنندگان به اردوهای جهادی جامعه بسیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان در اردوی بزرگ جهادی بسیج جامعه پزشکی اسدآباد

ارائه خدمات رایگان در اردوی بزرگ جهادی بسیج جامعه پزشکی اسدآباد