مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 21:452020-11-27فرهنگي

عجیب ترین کتابخانه های جهان


گاهی در پوشش یک تانک جنگی یا در بار شترهای صحرا یا سوار بر ونی آبی رنگ خودشان را به مناطق دور و نزدیک می رسانند و گاهی هم در اتاقک های قرمزرنگ تلفن های قدیمی انگلستان یا در خانه های کوچکی در سراسر جهان ساکن اند؛ - کتاب هایی که هرچند خانه های عجیبی دارند اما رایگان به دست علاقه مندان خود می رسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتابخانه هایی در جهان هستند که با سایر هم نوعان خود تفاوت هایی دارند، تفاوت هایی که در عین حال آن ها را به دست کودکان مناطق دورافتاده می رساند یا سبب می شود مکانی از کارافتاده حیات دوباره ای بگیرد.

گاهی هم در لباس جنگ به گسترش صلح می پردازند یا بهانه ای می شوند برای آغاز به کار دوباره یک معلم بازنشسته.

کتابخانه هایی که عجیب می خوانیم شان حالا در همه جهان حضور دارند، برخی های شان هم متولد شده اند تا پا از مرزهای کشورشان فراتر بگذارند و به دنیا سر بزنند.

باجه تلفن هایی که کتابخانه شدند باجه تلفن های سرخ رنگ انگلستان سال هاست که دیگر کاربری اصلی خود را از دست داده اند، تلفن خانه هایی که روزی محل ارتباط مردم این کشور بودند حالا چند سالی است که در جایی حمام اند، در جای دیگری توالت عمومی و گاهی هم آتلیه عکس یا کتابخانه! ماجرا به حدود 11 سال قبل برمی گردد، ساکنان روستای وست بری ساب مندیپ ( Westbury-sub-Mendip ) مطلع شدند که دولت انگلستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجیب ترین کتابخانه های جهان

عجیب ترین کتابخانه های جهان