مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 18:402020-11-27سياسي

تعطیلی یک هفته ای ادارات اصفهان از فردا


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: ادارات دولتی در 14 شهرستان استان اصفهان که وضعیت قرمز دارند از فردا به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حجت الله غلامی در خصوص تعطیلی ادارات در استان اصفهان، اظهار کرد: طبق مصوبه هیات دولت تمام ادارات و دستگاه های اجرایی وابسته به دولت از فردا شنبه 8 آذر ماه به مدت یک هفته در مناطق قرمز تعطیل هستند، بنابراین ادارات دولتی در 14 شهرستان استان اصفهان که وضعیت قرمز دارند از فردا تعطیل خواهند بود.

وی افزود: فقط کارکنانی که با تشخیص بالاترین مقام دستگاه اجرایی حضور آنان در محل کار ضروری باشد می توانند در محل کار حضور یابند؛ بنابراین مدیران دستگاه برای خدمات ضروری و ماموریت های اساسی متناسب با نیاز ارائه خدمات می توانند از پرسنل خود در محل کار استفاده کنند و دستگاه هایی که معمولا مشمول این ضرورت هستند عبارتند از ادارات برق و گاز، امداد و نجات و خدمات شهریِ شهرداری ها و بانک ها.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: در شهر های نارنجی و زرد استان همان وضعیت سابق را داریم به این معنا که در شهر های نارنجی یک دوم کارکنان ادارات در محل کار حاضر و در شهر های زرد دو سوم در محل کار حاضر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی یک هفته ای ادارات اصفهان از فردا

تعطیلی یک هفته ای ادارات اصفهان از فردا