مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 18:002020-11-27سياسي

لزوم عرض اندام تشکل های دانشجویی/ شهادت فخری زاده جهش صنعت دفاعی را به همراه دارد


فرمانده جنگ نرم سازمان بسیج اساتید کشور گفت: تشکل های دانشجویی سراسر کشور باید در پاسخ به ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده با تمام قوا عرض اندام کنند.

- حجت الاسلام میثم تارم شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: دشمن با به شهادت رساندن شهید فخری زاده هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.

وی افزود: مجاهدت این شهید در راه آرمان های بلند انقلاب اسلامی ایران، تقویت توان دفاعی کشور و نیز نقش برجسته ایشان در تلاش برای عبور کشور از بحران کرونا ستودنی است.

فرمانده جنگ نرم سازمان بسیج اساتید کشور تصریح کرد: تشکل های دانشجویی سراسر کشور باید در پاسخ به این اقدام ناجوانمردانه استکبار جهانی و صهیونیست ها با تمام قوا عرض اندام کنند.

دکتر تارم ادامه داد: شهادت شهید فخری زاده افزایش ضریب نفوذ اقتدار دفاعی ایران در معادلات جهانی و جهش این صنعت در کشور را به همراه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: جونان انقلابی فعال در تشکل های دانشجویی باید شخصیت علمی-تخصصی این شهید و نقش آن در دستاوردهای انقلاب را برای جامعه تبیین و راه این شهید را با شتابی دوچندان دنبال کنند.

فرمانده جنگ نرم سازمان بسیج اساتید کشور و امام جمعه شهرستان قشم گفت: باید با اقدام رسانه ای دقیق و فراگیر مسیر نشر روایت های تحریف شده مسدود و نیروهای انقلاب ابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم عرض اندام تشکل های دانشجویی/ شهادت فخری زاده جهش صنعت دفاعی را به همراه دارد

لزوم عرض اندام تشکل های دانشجویی/ شهادت فخری زاده جهش صنعت دفاعی را به همراه دارد