مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 17:452020-11-27سياسي

خدمت رسانی جهادگران انصار ولایت یزد به بیماران کرونایی


جمعی از مبلغان جهادگر هیئت انصار ولایت دارالعباده که جهت خدمت به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان گودرز یزد حضور یافتند، شب های جمعه با بردن پرچم حرمین مقدس اهل بیت(علیهم السلام)، - ایسنا/یزد جمعی از مبلغان جهادگر هیئت انصار ولایت دارالعباده که جهت خدمت به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان گودرز یزد حضور یافتند، شب های جمعه با بردن پرچم حرمین مقدس اهل بیت(علیهم السلام)، توسل به محضر آنان و اهداء بسته تبرکی آرامش و امید را برای این بیماران به ارمغان می برند.

حجت الاسلام محمد مروستی زاده معاون سرمایه انسانی هیئت انصار ولایت یزد در این باره تصریح کرد: حدود 30 نفر از جهادگران هیئت انصار ولایت یزد در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، مبنی بر حضور جوانان مخلص در میدان مقابله با کرونا جهت خدمت به بیماران و کمک به کادر درمان، پس از آموزش های لازم در بیمارستان گودرز مستقر شدند.

وی افزود: در این راستا خادمان جهادگر به صورت روزانه، در دو شیفت کاری، مشغول انجام امور خدماتی و فرهنگی در این واحد درمانی هستند.

پذیرایی از بیماران و کادر درمان، همراهی و روحیه بخشی به بیماران، برقراری ارتباط بین بیماران و خانواده ها، حمل و نقلِ دارو و مواد غذایی، تهیه آب میوه، انجام امور شخصی بیماران و ایجاد فضای نشاط از جمله فعالیت های خدماتی این گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی جهادگران انصار ولایت یزد به بیماران کرونایی

خدمت رسانی جهادگران انصار ولایت یزد به بیماران کرونایی