مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 14:152020-11-27فرهنگي

وقتی مرگ امان نمی دهد


آذرماه امسال شروع خوبی برای اهالی سینما و تئاتر نداشت،هر چند این سال کرونازده خوشی زیادی به جا نگذاشته ولی اولین هفته نهمین ماه سال هم با مرگ هنرمندی به پایان رسید که قدرش کمتر دانسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنج شنبه 22 آبان بود که پورنگ پورحسینی - فرزند پرویز پورحسینی - با انتشار یک عکس خانوادگی و این توضیح که در حال بردن آب میوه تازه خانگی با طعم عشق به بیمارستان است، از مبتلا شدن پدرش به کرونا خبر داد.

پرویز پورحسینی که سال هاست با مادرش زندگی می کند در حالی راهی بیمارستان شده بود که مادرش هم به این ویروس مبتلا شده بود، اما حال و احوالش بهتر بود و در خانه دوران قرنطینه را سپری می کرد.

پورنگ پورحسینی در این دو هفته ای که روزی دو بار به بیمارستان می رفت تا پدرش را ببیند، همیشه از مقاومت و انرژی مثبت پدرش برای مبارزه با کرونا سخن می گفت ولی در نهایت زور این بیماری بر توان جسمی و ذهنی بازیگر کهنه کار سینما، تئاتر و تلویزیون غلبه کرد.

پور حسینی که متولد 1320 بود، آن طور که خودش تعریف می کرد از 12 سالگی کار کرده بود اما نه در عرصه هنر؛ بلکه به اجبار در صحافی.

او چنان شیفته خواندن بود که حین کار مشغول خواندن مجله ها و کتاب ها می شد و بعد از دورانی که به عنوان فرزند ارشد، خانواده را به عرصه رساند، تصمیم گرفت خیلی جدی دنبال هنر مورد علاقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مرگ امان نمی دهد

وقتی مرگ امان نمی دهد