مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 13:552020-11-27سياسي

دل بستن به بایدن عین ذلت و خواری است/نمایند انقلابی یعنی مثل مدرس


امام جمعه سی سخت در خطبه های نماز جمعه گفت: دل بستن به بایدن عین ذلت و خواری است زیرا بایدن تیمی خطرناک تر و ضد ایرانی تر از ترامپ دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، نماز جمعه این هفته سی سخت به امامت حجت الاسلام والمسلمین ناصر مصباح نژاد با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع امام علی (ع) شهر سی سخت برگزار شد.

امام جمعه سی سخت گفت: مسئولان برای غلبه بر تحریم ها و بی اثر کردن آنها تلاش کنند چرا که مسیر رفع تحریم ها سال هاست که با مذاکره نتیجه ای نداشته است.

وی گفت: التماس به بایدن عین ذلت و خواری است، رییس جمهور جدید آمریکا تیم خطرناک تر و ضد ایرانی تر از ترامپ دارد این ها عاشق صهیونیست ها هستند و حاضرند جهان را برای خشنودی اسراییل نابود کنند بنابراین امید به بایدن یک خطای راهبردی است.

امام جمعه سی سخت گفت: مقام معظم رهبری در توصیه به سران قوا فرمودند همت و شجاعت نیاز اصلی حل مشکلات کشور است که  شجاعت می خواهد، باید خطر کرد نه با تنبلی و ترس زیرا معیشت مردم دچار مشکل شده و باید هر چه سریعتر حل شود.

وی گفت: در بحث حمایت از قشرهای ضعیف باید برنامه داشته باشیم ،در بحث رفع تحریم ها چندین سال مذاکره کردیم ولی این مسیر فایده ای نداشته و در مرحله بعد مسئولین باید جوری برنامه ریزی کنند که تحریم ها بی اثر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل بستن به بایدن عین ذلت و خواری است/نمایند انقلابی یعنی مثل مدرس

دل بستن به بایدن عین ذلت و خواری است/نمایند انقلابی یعنی مثل مدرس