مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-27بين الملل

تحقیقات ترکیه درباره بازرسی کشتی تجاری این کشور در آبهای لیبی


دفتر دادستانی آنکارا تحقیقاتی را درباره بازرسی ناوچه آلمانی از کشتی تجاری ترکیه در 22 نوامبر در دریای مدیترانه آغاز کرده است.

- دفتر دادستانی آنکارا تحقیقاتی را درباره بازرسی ناوچه آلمانی از کشتی تجاری ترکیه در 22 نوامبر در دریای مدیترانه آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آلمان و سایر کشورهای اروپایی، مظنون هستند که آنکارا اقدام به نقض تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه لیبی کرده است و روز دوشنبه، مقام های برلین تایید کردند که بازرسی از یک کشتی تجاری با پرچم ترکیه درمسیر لیبی به دلیل اعتراض مقام های ترکیه متوقف شد.

حال دولت ترکیه از این اقدام از سوی ناوچه آلمانی شکایت کرده است.

البته جزییاتی درباره این تحقیقات هنوز در دسترس نیست.

کشتی تجاری 16 هزار تنی روزالین-ای با پرچم ترکیه از سوی ناوچه آلمانی در 200 کیلومتری ساحل بنغازی، لیبی یکشنبه عصر متوقف شد و نیروهای این ناوچه قصد بازرسی آن را داشتند که در پی مخالفت مقام های آنکارا این اقدام، متوقف شد.

دولت ترکیه این اقدام از سوی آلمان را نقض قوانین بین المللی دانسته و اعلام کرد این کشتی تنها حامل کمک های بشردوستانه بوده است.

آلمان نیز گفته بود که درخواست رسمی برای صدور مجوز بازرسی به عرشه این کشتی ارسال کرده اما برای بیش از چهار ساعت هیچ پاسخی دریافت نکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات ترکیه درباره بازرسی کشتی تجاری این کشور در آبهای لیبی

تحقیقات ترکیه درباره بازرسی کشتی تجاری این کشور در آبهای لیبی