مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-27سياسي

سمینار مجازی تحریم های یکجانبه و همه گیری کرونا در وین


سفیر و نماینده دائم ایران در دفتر سازمان ملل از برگزاری سمینار مجازی تحریم های یکجانبه و تاثیرات آن در پرتو همه گیری کرونا، دهم آذر ماه و در وین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سمینار مجازی تحریم های یکجانبه و تاثیرات آنها در پرتو همه گیری کرونا در وین برگزار می شود.

کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی در وین، از برگزاری سمینار مجازی تحریم های یکجانبه و تاثیرات آنها در پرتو همه گیری کرونا در وین خبر داد.

  سفیر جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد این سمینار به ابتکار نمایندگی های دائم ایران، کوبا و ونزوئلا در وین در روز دوشنبه 10 آذر ماه و با مشارکت گزارشگر ویژه اقدامات زورمدارانه یکجانبه سازمان ملل، رییس مرکز همکاری های جنوب، سفرا و نمایندگان 36 کشور و به طور مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز چهارشنبه پنجم آذر در نشست فورای آریای شورای امنیت طی سخنانی با بیان اینکه تحریم ها، اقتصاد، دسترسی به سیستم های مالی و ذخایر خارجی و حتی غذا و دارو را مختل می کند، به تحریم های آمریکا علیه ایران اشاره و عنوان کرد: ایران بیش از 40 سال تحت تحریم های آمریکا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار مجازی تحریم های یکجانبه و همه گیری کرونا در وین

سمینار مجازی تحریم های یکجانبه و همه گیری کرونا در وین