مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-27سياسي

لزوم برنامه ریزی برای تقویت اقتصاد داخلی


امام جمعه شهرستان کوهرنگ با اشاره به اینکه با همت و تلاش مضاعف باید اقتصادمان را قوی کنیم، گفت: سابقه امریکایی ها بعد از انقلاب نشان می دهد با آمدن جمهوری خواهان و دموکرات ها تغییری در سیاست های کلانشان ایجاد نمی شود.

- حجت الاسلام سعید حسین پور امروز در گفت و گو  با خبرنگار رفارس در شهرکرد با اشاره به آیه 39سوره نجم، گفت: برای انسان چیزی جز آنچه که از راه تلاش و کوشش به دست آورد نیست، همچنین در آیات و احادیث دیگر نیز به این مهم توصیه و تاکید شده است، مولای متقیان علی (ع) نیز همت، تلاش و پشتکار را راهکار اطاعت و کامیابی برمی شمارند.

 امام جمعه شهرستان کوهرنگ به جلسه هماهنگی سران قوا در حضور رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مشکل اقتصادی و معیشتی، نداشتن راهکار نیست بلکه با همت، تلاش و پیگیری است که بسیاری از مشکلات فعلی را می توان حل کرد.

وی اضافه کرد: بنابراین نشستن و دست روی دست گذاشتن به امید اینکه شاید تحریم ها لغو شود ثمره ای ندارد و به جایی نمی رسیم، بلکه با همت و تلاش مضاعف باید اقتصاد خودمان را قوی کنیم و راهکاری برای معیشت و اشتغال پیدا کنیم.

حسین پور اظهار داشت: مقامات آمریکا دائم با صراحت اعلام می کنند که ایران دشمن ما است و باید با موجودیت جمهوری اسلامی مقابله کنیم و این استراتژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی برای تقویت اقتصاد داخلی

لزوم برنامه ریزی برای تقویت اقتصاد داخلی