مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-27پزشكي

باید و نبایدهای اخبار کرونایی/لزوم حمایت اجتماعی از بیماران درگیر کووید 19


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت مادی و معنوی از بیماران درگیر با کووید 19 در قالب حمایت اجتماعی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، دکتر جواد هارونی در خصوص تداوم ویروس کرونا و بازار داغ شایعات گفت: با تداوم شیوع ویروس کرونا، بازار شایعات و اخبار داغ است و مردم اطلاعات خود را از کانال هایی در فضای مجازی دریافت می کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فرض کنید اطلاعاتی در فضای مجازی برای شما ارسال شده در وهله اول قبل از اینکه اطلاعات را برای فرد دیگری ارسال کنید باید از موثق بودن منبع آن اطمینان حاصل کنید.

 متخصص آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت گفت: در حالت دوم اگر اطلاعات و پیام هایی که ارسال می شودد پیام های درمانی و دارویی است قبل از آنکه آن را اجرا کنید با یک فرد و پزشک متخصص مشورت و از صحت آن اطلاع پیدا کنید، همچنین بهتر است اخبار و اطلاعات کووید 19 را از یک کانال دنبال کنید.

هارونی با بیان اینکه اگر فرد استرسی هستید بهتر است در معرض پیام ها و اطلاعات کووید 19 قرار نگیرید، افزود: تعداد زیادی از هموطنان به این بیماری مبتلا شدند و خوشبختانه بخش اعظمی از آنها بهبود پیدا کردند اما دیده شده افراد بهبود یافته به سایر افراد توصیه های درمانی می کنند که نباید توص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید و نبایدهای اخبار کرونایی/لزوم حمایت اجتماعی از بیماران درگیر کووید 19

باید و نبایدهای اخبار کرونایی/لزوم حمایت اجتماعی از بیماران درگیر کووید 19