مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-27اجتماعي

تردد در تمام جاده های کردستان برقرار است


رییس پلیس راه کردستان با اشاره به اینکه با وجود بارش شدید برف و باران تردد در جاده های کردستان برقرار است، گفت: محدودیت تردد تریلر در جاده های کردستان که از شامگاه گذشته اعلام شده بود، - ایسنا/کردستان رییس پلیس راه کردستان با اشاره به اینکه با وجود بارش شدید برف و باران تردد در جاده های کردستان برقرار است، گفت: محدودیت تردد تریلر در جاده های کردستان که از شامگاه گذشته اعلام شده بود، لغو و تردد برای آن ها برقرار شده است.

سرهنگ عیسی گوهری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بدلیل بارش برف و سهولت ترافیک جاده ای از شامگاه گذشته تردد انواع کشنده و تریلر در سه محور دیواندره - سقز، سقز به بانه و سقز - سنندج و بالعکس ممنوع شد.

وی افزود: با همکاری مأموران پلیس راه و امدادگران جاده ای بار ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی استان کمتر شده و تردد در تمام جاده های استان برقرار است.

رییس پلیس راه استان کردستان با تأکید بر اینکه به دلیل لغزندگی جاده های و شرایط نامساعد آب و هوایی شهروندان از سفرهای غیرضروری و تردد در جاده های استان خودداری کنند، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در سه محور سقز - بانه، دیواندره - سقز و سقز - سنندج با زنجیرچرخ امکانپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در تمام جاده های کردستان برقرار است

تردد در تمام جاده های کردستان برقرار است