مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-27سياسي

چگونگی برگزاری انتخابات شوراهای صنفی دانشگاه های علوم پزشکی در روزهای کرونایی


نشست بررسی چگونگی برگزاری انتخابات شوراهای صنفی دانشگاه های علوم پزشکی در سال 99 به صورت برخط و در فضای مجازی با حضور مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت و تنی چند از اعضای شورای صنفی مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد.

- با حضور برخی از اعضای شورای صنفی مرکزی وزارت بهداشت بررسی شد چگونگی برگزاری انتخابات شوراهای صنفی دانشگاه های علوم پزشکی در روزهای کرونایی نشست بررسی چگونگی برگزاری "انتخابات شوراهای صنفی دانشگاه های علوم پزشکی" در سال 99 به صورت برخط و در فضای مجازی با حضور مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت و تنی چند از اعضای شورای صنفی مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست بررسی چگونگی برگزاری انتخابات شوراهای صنفی دانشگاه های علوم پزشکی، چهارشنبه پنجم آذرماه، با حضور مهندس رحمان خدابنده لو مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت و تنی چند از اعضای شورای صنفی مرکزی دانشجویان وزارت بهداشت در سالن شهید احدی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد.

در این نشست، مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان این که تصمیمی در خصوص برگزاری انتخابات شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی با توجه به تعطیلی دانشگاه ها و شیوع ویروس کرونا نگرفته ایم، ابراز داشت: در این نشست تلاش داریم تا در خصوص نحوه برگزاری این انتخابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی برگزاری انتخابات شوراهای صنفی دانشگاه های علوم پزشکی در روزهای کرونایی

چگونگی برگزاری انتخابات شوراهای صنفی دانشگاه های علوم پزشکی در روزهای کرونایی