مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 18:552020-11-26سياسي

امنیت پایدار در راستای توسعه پایدار ایجاد می شود


فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: امنیت پایدار در راستای توسعه پایدار ایجاد می شود، و بانکها باید در راستای توسعه اقتصادی استان باتوجه به قابلیتهای مرزهای زمینی و دریایی و سواحل تلاش وجدیت بیشتری را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، همزمان با آخرین روز هفته بسیج که باعنوان بسیج، خدمت مؤمنانه و ایثارگری نام گذاری شده است، امام بخش شکرزهی سرپرست مدیریت بانک سپه به اتفاق  بیک نژاد رییس سازمان بسیج ادارات کل و نکویی فرمانده حوزه بسیج صاحب الزمان ادارات کل  باسردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق و سردار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان دیدار و گفتگو کردند.

سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق در این دیدار هفته بسیج را یادآور دلاور مردی های بسیجیان دانست و گفت: امنیت پایدار در راستای توسعه پایدار ایجاد می شود، و بانکها باید در راستای توسعه اقتصادی استان با توجه به قابلیتهای مرزهای زمینی و دریایی و سواحل  تلاش و جدیت بیشتری را انجام دهند زیرا دشمنان برای پیشگیری از این توسعه و پیشرفت به عناوین مختلف کشورهای اسلامی را درگیر و سرگرم دارند.

سردار احمدشفاهی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار اظهار کرد: ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم، که یکی از ارگانهای تاثیر گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایدار در راستای توسعه پایدار ایجاد می شود

امنیت پایدار در راستای توسعه پایدار ایجاد می شود