مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 14:052020-11-26سياسي

ارائه لیست 50حقوقی متخلف به دادستانی


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لیست 50 موسسه متخلف که عمدتا شرکتهای حقوقی هستند، توسط شورای عالی بورس اعلام شده است، گفت: خوشبختانه بورس بازاری کاملاً شفاف است و اطلاعات و آمار آن کاملاً قابل رسیدگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص نتیجه جلسات برگزار شده در باره بورس گفت: قاعدتاً ما نباید به بازاری مانند بورس ورودکنیم اما در جایی که احساس می کنیم در حال تبدیل شدن به یک بحران اجتماعی امنیتی است از زاویه حفاظت از کلیت جامعه و منافع افراد ضعیف و خرد باید وارد ماجرا شویم.

وی افزود، بورس در حال رشدی بود که در آن زمان کارشناسان مربوطه مرتباً هشدار می دادند که این رشد نقطه سقوطی خواهد داشت و و این موضوع تبدیل به یک فکر غالب شده بود ولی ما دیدیم کسی اقدامی در این خصوص انجام نداد.

حتی رییس سابق بورس نیز تغییر پیدا می کند و مصوباتی که اعلام کرده بود هم لغو می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: پس از آن شاهد این بودیم که پیش بینی ها درست از آب درآمد و مسئولین مربوطه هم کاری انجام نمی دهند در این جا بود که مجبور شدیم وارد موضوع شویم و برای آنکه به جمع بندی برسیم چندین جلسه برگزار شد تا با ذینفعان مختلف گفتگو کنیم تا مشخص شود مشکل کجا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه لیست 50حقوقی متخلف به دادستانی

ارائه لیست 50حقوقی متخلف به دادستانی