مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 13:352020-11-26سياسي

افتتاح خانه محروم 4 واحدی در آمل/ تحویل 496 واحد مسکن مددجویی تا دهه فجر


در سال 98 مقرر شد که 496 مسکن مددجویی در استان به بهره برداری برسد و به واسطه تلاش و مساعدت خیرین حدود 90 درصد این پروژه به بهره برداری رسید و مابقی نیز تا دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا عصر امروز در حاشیه افتتاح چهار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: در سال 98 مقرر شد که 496 مسکن مددجویی در استان به بهره برداری برسد و به واسطه تلاش و مساعدت خیران حدود 90 درصد این پروژه به بهره برداری رسید و بقیه نیز تا دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه تصریح کرد: در آخرین روز از هفته بسیج در شهرستان آمل زمینی به مساحت 200 متر در 2 طبقه و 4 واحد و به متراژ 60 متر که زمین آن توسط خیر اهدا شده است، با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان ساخته و افتتاح شده است.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: در شهرستان آمل تاکنون 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای 33 واحد مسکن مددجویی در نظر گرفته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مسلمی به توزیع کمک های مومنانه در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: در مرحله سوم کمک های مومنانه هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ریالی یک میلیارد و 200 میلیون تومان توسط مجمع خیران سپاه تهیه و به دست نیازمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه محروم 4 واحدی در آمل/ تحویل 496 واحد مسکن مددجویی تا دهه فجر

افتتاح خانه محروم 4 واحدی در آمل/ تحویل 496 واحد مسکن مددجویی تا دهه فجر