مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-26اقتصادي

انشعابات آب، برق و گاز در این دو هفته قطع نمی شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: طبق مصوبه چهلمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان، هیچ انشعاب آب، برق و گازی در این دو هفته قطع نمی شود.

- مشیرالحق عابدی، امروز پنج شنبه 6 آذر اظهار کرد: بر اساس تأکید و دستور استاندار، طی این دو هفته اجرای طرح هوشمند اعمال محدودیت ها به منظور کنترل بیماری کرونا که از ابتدای آذرماه شروع شده، دستگاه های خدمات رسان به هیچ عنوان حق ندارند، نسبت به قطع انشعابات آب، برق و گاز مشترکین خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی یادآور شد: حوزه اقتصادی استانداری این مصوبه را به دستگاه های مربوطه ابلاغ کرده و حوزه های متولی نیز این موضوع را تمکین کرده اند.

وی با بیان اینکه این قاعده تا پایان مهلت اجرای محدودیت ها ادامه دارد، یادآور شد: این مصوبه رافع پرداخت الکترونیکی قبوض نیست و صرفاً در راستای عدم حضور مشترکان در بانک ها به جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

عابدی گفت: در بند 14 مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور نیز به این نکته اشاره شده که از اول آذرماه تا اول بهمن ماه به مدت دو ماه، پرداخت قبوض گاز نیز امهال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انشعابات آب، برق و گاز در این دو هفته قطع نمی شود

انشعابات آب، برق و گاز در این دو هفته قطع نمی شود