مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:502020-11-26پزشكي

توصیه لازم به بیماران دیابتی درباره ایّام شیوع کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیما سادات لاری، بعد از ظهر پنج شنبه و در پایان ارائه آمار روزانه کرونا، برای بیماران خاص، توصیه هایی داشت.

- سخنگوی وزارت بهداشت، برای افرادی که بیماری زمینه ای دارند، در روزهای کرونایی، توصیه هایی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سیما سادات لاری، بعد از ظهر پنج شنبه و در پایان ارائه آمار روزانه کرونا، برای بیماران خاص، توصیه هایی داشت.

وی با بیان اینکه افراد دارای بیماری های زمینه ای در معرض خطر بیشتر ابتلاء به کرونا هستند، گفت: توصیه می کنیم این افراد در صورت ابتلاء به فشار خون یا دیابت از پزشک خود بخواهند تا در صورت تحت کنترل بودن بیماری، دارو های آن ها را به مدت 3 تا 6 ماه تجویز کنند تا کمتر مجبور به مراجعه به پزشک باشند.

لاری تاکید کرد: افراد دیابتی در صورت استفاده از انسولین روزانه، حداقل چهار نوبت قند خون خود را اندازه گیری کنند و همچنین توصیه می شود در صورتی که بیماری این افراد به خوبی تحت کنترل است، فاصله مراجعه به پزشک را افزایش دهند.

وی ادامه داد: افراد در صورت ابتلاء به فشار خون بدون تجویز پزشک از دارو هایی که فشار خون را بالا می برد، مانند ناپروکسن، بروفن، ایندومتاسین و… استفاده نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه لازم به بیماران دیابتی درباره ایّام شیوع کرونا

توصیه لازم به بیماران دیابتی درباره ایّام شیوع کرونا