مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-26سياسي

برگشت 16 هزار خودرو از مبادی ورودی به شهرهای مازندران


معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت های تردد کرونایی و برگشت 16 هزار خودرو از مبادی ورودی به شهرهای استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نعمت الله آزادی طی گفت وگویی گفت: در این برهه حساس که جامعه با افزایش روزانه موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا مواجه است، پلیس با اجرای طرح های عملیاتی در کنار کادر درمانی و سایر دستگاه های اجرایی گام های موثری را در پیشگیری از شیوع این بیماری برداشته است.

وی تصریح کرد: به منظور اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا ضمن اجرای اقدامات فرهنگی و ارائه هشدارهای مناسب در این رابطه، طرح های گسترده ای در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران با قدردانی از همراهی، مسؤولیت پذیری و مشارکت همگانی مردم در اجرای تصمیم مسؤولان امر برای تسریع در قطع زنجیره انتقال و ریشه کنی این ویروس، تصریح کرد: در این طرح شاهد انسجام و هم افزایی دستگاه ها و نهادهای مسؤول با پلیس نیز بوده ایم.

آزادی با اشاره به اجرای مطلوب این طرح در استان، اظهار کرد: در کنار برنامه های اجرایی و نظارت بر واحدهای صنفی از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، روزانه 57 تیم در ورودی و خروجی شهرستان های استان مستقر و بر روند اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشت 16 هزار خودرو از مبادی ورودی به شهرهای مازندران

برگشت 16 هزار خودرو از مبادی ورودی به شهرهای مازندران