مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 11:502020-11-26سياسي

خدمت رسانی به مردم خراسان شمالی باید موجب گره گشایی شود


رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با انتقاد نسبت به وضعیت خدمت رسانی به مردم استان گفت: گره های زیادی در خراسان شمالی باقی مانده و باید این گره ها بازگشایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد سید محمد پاکمهر ظهر امروز در نشست شورای اداری خراسان شمالی با اشاره به وضعیت محرومیت استان اظهار کرد: پروژه های مختلف ازجمله آسفالت راه های شهری و روستایی، نیازمندی استان به تولید مسکن و همچنین خدمت رسانی به روستاهای کشور باید به سرعت اجرا شود.

وی با تأکید بر اینکه سرعت خدمت رسانی به مردم بسیار کند است خواستار تسریع اجرای توجهات به مناطق محروم استان خراسان شمالی شد.

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی نسبت به وضعیت مسکن مهر بجنورد تصریح کرد: 20 هزار نفر در گلستان شهر بجنورد به عنوان مجموعه مسکن مهر مرکز خراسان شمالی ساکن شده اند و برای حضور 100 هزار نفر در این منطقه پیش بینی شده که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی با طرح سؤالاتی مبنی بر زیرساخت های ضعیف استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سرعت خدمت رسانی به مردم در استان پایین است و این امر باعث شده تا ساکنان روستاهای استان کاهش پیدا کند و مردم منتظر خدمت رسانی است.

پاکمهر از کلنگ زنی بیمارستان رازوجرگلان طی روز گذشته خبر داد و گفت: این شهرستان تاکنون فاقد هرگونه بیمارستان بوده که نشان دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به مردم خراسان شمالی باید موجب گره گشایی شود

خدمت رسانی به مردم خراسان شمالی باید موجب گره گشایی شود